Saturday 26 January 2013

Recuva 1.44.778 Latest Full Version Free Download

 

Recuva adalah utiliti Windows untuk memulihkan fail yang telah sengaja dipadam daripada komputer anda. Ini termasuk fail yang dikosongkan dari tong kitar semula serta imej dan fail lain yang telah dipadam oleh kesilapan pengguna dari kad memori kamera digital atau pemain MP3. Ia juga akan membawa kembali fail yang telah dipadam oleh pepijat, kemalangan dan virus! Recuva adalah alat pemulihan fail baru yang akan unerase fail yang anda mempunyai
tersilap dipadam daripada komputer anda. Ia? S pantas, kecil dan akan dijalankan dari pemacu USB. Ia juga menyokong format yang paling digital kamera kad, jadi anda boleh memulihkan imej anda secara tidak sengaja dipadam! Matikan mana-mana aplikasi yang anda don? T perlu, jika anda cuba untuk mendapatkan kembali fail dari kad media, berhenti menggunakan kad tersebut dengan segera.
Sebaik-baiknya memasang Recuva sebelum anda memerlukannya, sebagai hanya melayari internet dan memuat turun pemasang mewujudkan sejumlah besar fail-fail sementara dan mana-mana salah seorang daripada mereka lebih boleh menulis fail yang anda cuba untuk pulih. Apabila anda memerlukannya, hanya Imbas cakera fail adalah.
v1.44.778 (22 Nov 2012)
Pemulihan yang lebih baik untuk fail yang lebih besar daripada 1 GB.
- Menatal lebih cepat apabila> 1 juta fail dalam senarai fail.
- Peningkatan Outlook Express pemulihan fail data.
- Ditambah Memulihkan pilihan menu ke Recycle Bin.
- Ditambah sokongan untuk kad mini SD.
- Ditambah memandu penciptaan imej VHD. (Pro Version)
- Label cakera exFAT kini betul dikesan.
- Sokongan yang lebih baik untuk fail dengan Sungai Data Ganti.
- Ditambah sokongan untuk pemacu USB dipasang sebagai A: drive.
- Ditambah Indonesia dan Serbia bahasa Latin.
- Minor GUI penambahbaikan.

 

Download Links:

No comments:

Post a Comment