Tuesday 14 February 2012

Keinsafan Diri

Ya Allah.......

Dimalam yang sepi ini ku bermunajat padamu berilah aku kesempatan untuk beribadat padamu.

Kaulah yang menghidup dan mematikan hambamu,sesungguhnya hati ini tenang dengan alunan namaMu.

 

YaRabbi,

Aku akui aku lemah,aku cuai dalam menjalani suruhanmu,tapi kau tetap menyayangiku.

Kau kurniakan teman-teman yang menyayangiku.

 

Ya Azim,

Ku akui kekurangan ini,berikanlah aku kekuatan dalam menjalani hari-hari akhirku.

Berikan aku kesempatan untuk melunaskan amanah yang belum tertunai.

 

Ya Rahman,

Ampunilah hambaMu ini andai permintaan hambaMu ini tidak selayaknya,

Namum daku yakin kau Tuhan yang maha menberi,perkenankanlah.....

 

 

Hanya padamu ku berserah Ya Allah......

Amin yaRabbal Alamin..........

No comments:

Post a Comment